- Το να τεστάρεις περισσότερες από μία μεταβλητές τη φορά.
Για παράδειγμα εάν αλλάξεις το χρώμα του call to Action button και αλλάξεις και το text πάνω στο κουμπί. Το πρόβλημα με αυτή την προσέγγιση είναι πως δυσκολεύεσαι να βγάλεις συμπεράσματα από αυτό το τεστ. η αύξηση του conversion rate προήλθε τελικά από την αλλαγή του χρώματος από την αλλαγή του κειμένου ή και από τα δύο; Αυτό είναι κάτι που δεν θα το μάθουμε ποτέ.
2. Το να σταματάς το τεστ πριν φτάσει το 95% Των χρηστών Αυτό που λέμε statistical significance.
3. Το να κρατήσεις το τεστάρισμα λιγότερο από μία εβδομάδα. Ακόμα και αν φτάσει στο 95% θα πρέπει να το κρατήσεις για τουλάχιστον μία εβδομάδα.
4. Να τα παρατάς στην πρώτη Αποτυχία του τεστ. Ας πούμε ότι έχεις βάλει μία υπόθεση και την τεστάρεις. ας πούμε επίσης ότι βγήκε αρνητικό το συμπέρασμα. αυτό που πρέπει να κάνεις Μετά είναι να βάλεις μία άλλη υπόθεση και να κάνεις ένα άλλο τεστ. Ποτέ μην παρατάς ένα τεστάρεις μα αν αποτύχεις στο πρώτο τεστ. αυτό που θέλουμε να δούμε είναι ποια υπόθεση δουλεύει.
5. Εκτέλεση A/B testing με ανεπαρκές ποσό traffic.
Η δοκιμή A/B απαιτεί κίνηση. Πρέπει να στοχεύσετε σε τουλάχιστον 100 conversions ανά παραλλαγή, αν και ιδανικά, θα περιμένατε μέχρι να έχετε τουλάχιστον 250 conversions (όχι επισκέπτες!). Διαφορετικά, το δείγμα σας είναι πολύ μικρό και τα μικρά μεγέθη δειγμάτων παράγουν αναξιόπιστα αποτελέσματα.
Αλλά τι πρέπει να κάνετε εάν η επισκεψιμότητά σας είναι πολύ χαμηλότερη από αυτό;
Ο μέσος όρος μιας ή δύο μετατροπών την ημέρα σημαίνει ότι θα χρειαστεί πολύς χρόνος χρόνος για να φτάσετε στο 95%. Μην ανησυχείς – θα σου πω πώς να το αντιμετωπίσεις σε ένα λεπτό.
Αυτά είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι που είναι νέοι στο A/B testing και τώρα ξέρετε πώς να τα αποφύγετε.
Δοκιμάστε τα πάντα!
Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε, καθώς ξεκινάτε τη δοκιμή A/B είναι ότι, εάν θέλετε να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών σας, πρέπει να το δοκιμάσετε τα πάντα. Μπορεί να έχετε ξοδέψει πολύ χρόνο και ενέργεια στη ρύθμιση της σελίδας προορισμού σας, αλλά αν οι μετατροπές σου δεν είναι εκεί που θέλεις να είναι, έχεις πρόβλημα. Τα καλά νέα είναι ότι, αν και θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να γίνει σωστά, η δοκιμή A/B μπορεί να βοηθήσει. Έπαθε βλάβη κάθε σελίδα που θέλετε να δοκιμάσετε στα συστατικά της μέρη. Είναι καλύτερο να κάνετε αυτό σε συνδυασμό με το Google Analytics. Δώστε προσοχή σε στοιχεία, όπως το bounce rate και η εγκατάλειψη του shopping cart και χρησιμοποίησε τα δεδομένα για να φτιάξεις φόρμουλα για το τεστ σου.