Neuromarketing
Γιατί επιλέγω αυτή την καμπάνια και όχι την άλλη; Με ποια κριτήρα φτιάχνω μια διαφήμιση; Επειδή είναι έξυπνη; Έχει ωραία αισθητική; Είναι αστεία;Πιστεύω ότι θα αρέσει για προσωπικούς μου λόγους; Είναι τελικά υποκειμενική η επιλογή ή έχω επιχειρήματα γιατί επιλέγω να τη φτιάξω έτσι; Είναι τελικά τα social media ένα πείραμα ή μπορούμε να κατευθύνουμε τον καταναλωτή εκεί που θέλουμε;
Η Νευροεπιστήμη ήρθε να μας δώσει απαντήσεις για τον τρόπο που σκέφτεται και δρα ο ανθρώπινος εγκέφαλος. Αν κατανοήσουμε τον εγκέφαλο, σίγουρα θα πάρουμε όλες τις λύσεις που χρειαζόμαστε για τη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Μπορούμε να μπούμε τελικά μέσα στο μυαλό του κάθε καταναλωτή;
Γιατί digitalised?
Ολοκληρωμένη Υποστήριξη
Αυτό που προσφέρουμε
Με τη βοήθειά μας μπορείς να αυξήσεις το κοινό σου, να δημιουργήσεις traffic στο website σου και γίνεις γνωστός παντού!