digitalised

Οι 6 αρχές της πειθούς από τον Dr. Robert Cialdini

    1. Αμοιβαιότητα ( Reciprocity)

Η αρχή της αμοιβαιότητας δηλώνει ότι οι άνθρωποι αισθάνονται υποχρεωμένοι να ανταποδώσουν χάρες ακόμα και όταν δεν έχει νόημα, Π.χ. όταν καλείς στο πάρτυ σου κάποιον που δεν συμπαθείς Απλώς επειδή σε έχει καλέσει αυτός. 

η παρόρμηση για ανταπόδοση είναι τόσο ισχυρή που προτιμάμε να ανεχόμαστε τη συντροφιά κάποιου που θεωρούμε ενοχλητικό παρά να αντισταθούμε στην παρόρμηση να ανταποδώσουμε τη χάρη.

    2. Δέσμευση και Συνέπεια (commitment & consistency)

Η αρχή της δέσμευσης και της συνέπειας δηλώνει ότι οι άνθρωποι έχουν την ανάγκη να είναι συνεπείς και είναι πολύ πιθανό να μείνουν πιστοί σε κάτι, όταν έχουμε δεσμευτεί ακόμα κι αν έχουν αμφιβολίες. Έχεις προσπαθήσει ποτέ να αλλάξεις κάτι στον εαυτό σου πού κι εσύ και άλλοι βλέπουν σαν μέρος της ταυτότητάς σου,  όπως είναι τα θρησκευτικά σου πιστεύω, η καριέρα σου,  οι συνήθειές σου κ.ά;  Τότε ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να αλλάξεις δημόσια το μυαλό σου.

3. Κοινωνική απόδειξη (social proof)

Η αρχή της κοινωνικής απόδειξης δηλώνει ότι οι άνθρωποι τείνουν να κάνουν αυτό που παρατηρούν άλλους ανθρώπους να κάνουν σε μια προσπάθεια να συμπεριφέρονται σωστά σε μια δεδομένη κατάσταση. 

Ακριβώς όπως οι έφηβοι πιστεύουν ότι είναι διαφορετικοί και δεν τους καταλαβαίνει κανένας,  παρόλα αυτά μοιάζουν και συμπεριφέρονται ακριβώς όπως οι φίλοι τους.  Η τάση να μιμούμαστε τους ανθρώπους γύρω μας είναι ασταμάτητη. 

4. Αυθεντία (Authority)

Η αρχή της εξουσίας λέει ότι οι άνθρωποι κατά κανόνα είναι πιο πιθανό να πιστεύουν και να εμπιστεύονται πληροφορίες που προέρχονται από κάποιον που θεωρούν ότι είναι αυθεντία. Υπακούμε συχνά στους δασκάλους, τους γονείς μας και στους άλλους ενήλικες γύρω μας. 

5. Έλλειψη – Σπανιότητα (scarcity)

Η αρχή της σπανιότητας αναφέρει ότι οι ευκαιρίες φαίνονται πιο ελκυστικές σε εμάς όταν είναι λιγότερο διαθέσιμες. Σκέψου την ερωτική σου ζωή, έχεις κυνηγήσει ποτέ κάποιον που δεν φαινόταν να ενδιαφέρεται για σένα; Ή ίσως κάποιος που δεν σε ενδιέφερε να ήταν τρελός για σένα; Σκέψου επίσης τις φορές που το έπαιζες δύσκολος, ενώ πραγματικά ενδιαφερόσουν για κάποιον.  Αυτή είναι η αρχή της σπανιότητας στην πράξη, δηλαδή όσο λιγότερο διαθέσιμο είναι κάτι ή κάποιος τόσο περισσότερο εμείς ενδιαφερόμαστε για αυτό και το ανάποδο. 

Περιορισμένος αριθμός ή Special Edition ή ακόμα και αντίστροφη μέτρηση μέχρι να τελειώσει ένα προϊόν, έτσι δημιουργείται μία αίσθηση κατεπειγόντως στους ανθρώπους και τους πείθει να σηκώσουν το τηλέφωνο και να καλέσουν ή να παραγγείλουν για να μη χάσουν μία τέτοια μεγάλη ευκαιρία. 

6. Αρέσκεια (liking)

Ο τελευταίος κανόνας είναι αυτός που λέει ότι όσο πιο πολύ συμπαθούμε κάποιον ή μας αρέσει τόσο πιο εύκολα μπορούμε να πειστούμε από αυτόν και να πραγματοποιήσουμε τις επιθυμίες του.  Σκέψου πόσες φορές έχεις κάνει μία χάρη σε κάποιον απλά επειδή σου αρέσει ή επειδή τον συμπαθείς ή πόσες φορές έχεις αφήσει μεγαλύτερο φιλοδώρημα σε ένα σερβιτόρο, ο οποίος είναι εξαιρετικά ευγενικός και συμπαθής. 

Το πώς αυτές μπορούν να εφαρμοστούν στο Digital Marketing θα το μάθουμε σε βάθος χρόνου…

Our purpose is to build solutions that remove barriers preventing people from doing their best work.

Melbourne, Australia
(Sat - Thursday)
(10am - 05 pm)
Cart

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

Χρησιμοποιούμε cookies για να εξατομικεύσουμε περιεχόμενο και διαφημίσεις, να παρέχουμε λειτουργίες κοινωνικών μέσων και να αναλύουμε την επισκεψιμότητά μας. Μοιραζόμαστε επίσης πληροφορίες σχετικά με τη χρήση του ιστότοπού μας με τους συνεργάτες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη διαφήμιση και την ανάλυση. View more
Cookies settings
Αποδοχή
Πολιτική Απορρήτου & Cookies
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Who we are

Our website address is: https://digitalised.gr.

What personal data we collect and why we collect it

Comments

When visitors leave comments on the site we collect the data shown in the comments form, and also the visitor’s IP address and browser user agent string to help spam detection. An anonymized string created from your email address (also called a hash) may be provided to the Gravatar service to see if you are using it. The Gravatar service privacy policy is available here: https://automattic.com/privacy/. After approval of your comment, your profile picture is visible to the public in the context of your comment.

Media

If you upload images to the website, you should avoid uploading images with embedded location data (EXIF GPS) included. Visitors to the website can download and extract any location data from images on the website.

Contact forms

Cookies

If you leave a comment on our site you may opt-in to saving your name, email address and website in cookies. These are for your convenience so that you do not have to fill in your details again when you leave another comment. These cookies will last for one year. If you visit our login page, we will set a temporary cookie to determine if your browser accepts cookies. This cookie contains no personal data and is discarded when you close your browser. When you log in, we will also set up several cookies to save your login information and your screen display choices. Login cookies last for two days, and screen options cookies last for a year. If you select "Remember Me", your login will persist for two weeks. If you log out of your account, the login cookies will be removed. If you edit or publish an article, an additional cookie will be saved in your browser. This cookie includes no personal data and simply indicates the post ID of the article you just edited. It expires after 1 day.

Embedded content from other websites

Articles on this site may include embedded content (e.g. videos, images, articles, etc.). Embedded content from other websites behaves in the exact same way as if the visitor has visited the other website. These websites may collect data about you, use cookies, embed additional third-party tracking, and monitor your interaction with that embedded content, including tracking your interaction with the embedded content if you have an account and are logged in to that website.

Analytics

Who we share your data with

How long we retain your data

If you leave a comment, the comment and its metadata are retained indefinitely. This is so we can recognize and approve any follow-up comments automatically instead of holding them in a moderation queue. For users that register on our website (if any), we also store the personal information they provide in their user profile. All users can see, edit, or delete their personal information at any time (except they cannot change their username). Website administrators can also see and edit that information.

What rights you have over your data

If you have an account on this site, or have left comments, you can request to receive an exported file of the personal data we hold about you, including any data you have provided to us. You can also request that we erase any personal data we hold about you. This does not include any data we are obliged to keep for administrative, legal, or security purposes.

Where we send your data

Visitor comments may be checked through an automated spam detection service.

Your contact information

Additional information

How we protect your data

What data breach procedures we have in place

What third parties we receive data from

What automated decision making and/or profiling we do with user data

Industry regulatory disclosure requirements

Save settings
Cookies settings
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the comparison bar
Compare
Μετάβαση στο περιεχόμενο